جنگ نرم دشمني نهان
red blue black green red blue black green امروز

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ،لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، بنده را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طریق ايميل مرا مطلع سازيد .این وبلاگ رو فقط جهت معرفی جنگ نرم ایجاد نموده ام .امید است حداکثر استفاده را از مطالب موجود در آن ببرید.

موضوعات سایت
مقالات و سخنان درباره جنگ نرم
فرامانسونری
دفاع مقدس و شهدا
دانلودستان
جنگ نرم در فضای مجازی و بازی
نشست و اجلاس

خلیج همیشه فارس
جنگ نرم
بيداري اسلامي
سلام بر شهيد گمنام
سامانه خبرگزاري بسيج
بسیج هنرمندان هشترود
پایگاه بسیج امام علی(ع)
خوشا پر گشودن پرستو شدن
سایت سازمان بسيج مستضعفين
پایگاه بسیج شهدای مهدیه امیرکلا
پايگاه مقاومت بسيج شهيدشهسواري
كانون بصيرت بسيج دانشجويي بوشهر
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

بيداري اسلامي

عضویت در وبورود به وب


«بتلفید 3» سردار قاسم سليماني را هدف گرفته است+نقد بازی بتلفید3
زمان انتشار : 19:24 | پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:جنگ نرم و بتل فید 3,بتلفید 3,عملیات گیوتین,میدان نبرد 3,نقد و بررسی BATTLEFIELD3,

داستان بازي:

گروهبان دوم «بلکبرن» از اعضا نيروي دريايي آمريکا به منظور مبارزه و مقابله با عمليات‌هاي تروريستي گروه نظامي با عنوان ” People’s Liberation and Resistance ” به معناي «گروه آزادي و مقاومت مردمي» که در بازي با عنوان PLR ياد مي‌شود به سليمانيه عراق اعزام مي‌شوند. پس از آن گروهبان «بلکبرن» و تيمش براي دستگيري «البشير» (Al-Bashir) به سمت «تهران» مي‌روند. در خزانه بانکي در تهران که مملو از دلارهاي آمريکايي است! در مي‌يابند که «پي ال آر» به تجهيزات هسته‌اي قابل حمل روسي دست يافته‌اند و اينکه ? دستگاه از اين تجهيزات مفقود شده است.
«بلکبرن» درخواست پشتيباني مي‌کند و کاروان نظامي «ام آبرامز» که به وسيله سرجوخه «ميلر» براي کمک به گروه «بلکبرن» آمده ولي سرجوخه ميلر توسط PLR اسير مي‌شود. و گلوي سرجوخه «ميلر» توسط «سليمان» در يک اقدام تروريستي بسيار شبيه به اقدامات القاعده در مقابل دوربين بريده مي‌شود.
طي عملياتي در تهران البشير دستگير مي‌شود و در آخرين جملات قبل از مرگ، از قصد سليمان مبني بر انفجار دو سلاح هسته‌اي در نيويورک و پاريس سخن به ميان مي‌آورد.
اما پس از مدتي بمب هسته‌اي در پاريس منفجر مي‌شود و 80 هزار نفر کشته مي‌شوند؛ و بالاخره پس از درگيري‌هاي فراوان سليمان توسط بلکبرن کشته مي‌شود و بلکبرن سلاحي را که قرار است در نيويورک منفجر شود در اختيار مي‌گيرد.

 «پي ال آر»
بازي‌هايي که اخيرا توسط شرکت‌هاي معروف و بزرگ عليه جهان اسلام ساخته شده‌اند به منظور انحراف افکار مخاطبين و توجيه اقدامات خود در کنار کدها و نشانه‌هاي واقعي از نشانه‌هاي انحرافي و يا دو پهلو نيز استفاده مي‌کنند تا اهداف اصلي و واقعي را پشت هدف‌هاي دم دستي مخفي کنند و يا حتي با قرار دادن چند نماد و نشانه از چند موضوع مختلف در يک نماد يا کاراکتر همزمان به چند موضوع اشاره کنند. يکي از ابهامات در خصوص «گروه آزادي و مقاومت مردمي» است. واقعا نظاميان «پي ال آر» چه کساني هستند؟ کدها و نشانه‌هايي در بازي باعث شده تا بسياري فکر کنند اين گروه اشاره به پژاک يا حتي منافقين دارد!؟ با بازخواني نمادهايي از اين نظاميان سعي در شناسايي اين گروه در عالم واقعيت داريم.

مليت نظاميان «پي ال آر»
«پي ال آر» نظاميان ايراني معرفي شده‌اند، گروه تروريستي که به زبان فارسي صحبت مي‌کنند و فحش‌هاي رکيک آنها به آمريکاييان حاکي از اوج تنفر آنها از نظاميان آمريکايي است. (فرهنگ فحاشي به اين گروه نظامي منتسب شده امري است که بيشتر در نظاميان آمريکا ديده مي‌شود تا ايرانيان). جالب‌تر اينکه در شهر به اصطلاح سليمانيه، با افرادي مواجه مي‌شويد که به زبان فارسي صحبت مي‌کنند و پلاک ماشين‌ها، ايراني است؛ و البته در يکي از پلاک‌هاي ماشين‌ها بجاي شماره نوشته شده «نشانه تهران». آيا واقعا قابل باور است که اين استفاده از اين نمادها، توسط آمريکايي‌ها پس از سال‌ها اشغال عراق و حضور نظامي در منطقه، کاملا به صورت اشتباهي و سهوي باشد يا واقعا هدفي در پشت آن نهفته است؟

منطقه عملياتي نظاميان «پي ال آر»
نظاميان «پي ال آر» گروهي ايراني معرفي شده که فعاليت‌هاي نظامي و تروريستي در داخل و خارج مرزهاي ايران از تهران گرفته تا سليمانيه و پاريس و نيويورک و… دارند. نقطه قابل توجه در مورد اولين عمليات اين بازي يعني عمليات در سليمانيه عراق اين است که هر چند در بازي اعلام مي‌شود که شما در سليمانيه عراق عمليات انجام مي‌دهيد که تاکيد بر اين اسم به منظور ديگري گنجانده شده، اما در حقيقت وقتي در ابتداي بازي شما توجيه عملياتي مي‌شويد بالاي نقشه عبارت البصره نقش بسته است، يعني عمليات در شهر بصره انجام مي‌شود! رابطه سليمانيه در شمال عراق با بصره در جنوب عراق چيست. يعني حتي سازندگان بازي دسترسي به نقشه عراق نداشته‌اند و اين اختلاف چند صد کيلومتري مي‌تواند تصادفي باشد؟
همانطور که مي‌دانيد پيروان مسلمان شهر بصره عمدتاً اعضاي فرقه شيعه جعفري هستند. (همانند شيعيان ايران) و در حقيقت «پي ال آر» گروه نظامي اسلامي و خاصا پيرو مکتب شيعه هستند و به همين منظور پايگاهشان در عراق را شهر بصره انتخاب کرده‌اند.

سلاح‌هاي نظامي «پي ال آر»
در بازي با نظاميان «پي ال آر» متوجه مي‌شويم که مسلح به سلاح‌هايي چون کلاشينکف و ژ 3 هستند، سلاح‌هايي که به ترتيب سلاح سازماني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ارتش جمهوري اسلامي ايران است. هر چند شايد اين امر را بتوان به بازار سياه فروش سلاح منتسب کرد چرا که به عنوان مثال سلاح کلاشينکف سلاحي است که در درگيري‌هاي بسياري از کشورها از خاورميانه گرفته تا آفريقا مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما نکته جالب‌تر اينکه يکي ديگر از سلاح‌هاي اين گروه نظامي سلاح خيبر 2002 است. به نظر شما سلاح خيبر ساخت صنايع دفاعي ايران در دست نظاميان گروه «پي ال آر» چه توجيهي دارد؟ آيا هدف از اين کار ارتباط دادن تروريسم بين‌المللي با نيروهاي نظامي ايران نيست؟ و با توجه به اينکه در زمان حمله به تهران شما با سازمان‌هاي نظامي ايران چون سپاه و ارتش مواجه نمي‌شويد، بلکه صرفا با «پي ال آر» در گير مي‌شويد، گروهي که به ادوات نظامي چون سلاح‌هاي سازماني نظاميان ايران، تانک، بالگرد، هواپيما، خودروهاي نظامي و… مجهز هستند آيا برداشت شما غير از اين است که «پي ال آر» نه يک گروهک نظامي تروريستي بلکه در حقيقت سازمان رسمي نيروهاي نظامي ايران است؟

سليمان کيست؟

کدهاي مختلفي در بازي در خصوص سليمان مطرح مي‌شود، کدهاي ضد و نقيضي که نياز به بررسي و پالايش دارد. دوست و متحد «فرخ البشير» رهبر کودتاچيان اسلامي در ايران، خائن به فرخ البشير و سوء استفاده از قدرت و سرمايه او به منظور تهيه بمب هسته اي از روس‌ها، مامور نفوذي وزارت امنيت داخلي آمريکا به منظور جاسوسي از البشير و يا تروريست مسلمان ضد آمريکايي يا …؟ راستي اگر سليمان را يک مامور آمريکايي بدانيم: چرا وي پس از سرقت بمب‌هاي هسته اي آن‌ها را به آمريکا تحويل نداد؟ چرا بمب هسته اي در پاريس منفجر مي‌شود؟ چرا گلوي ميلر سرباز آمريکايي توسط سليمان در مقابل دوربين بريده مي‌شود؟ چرا سليمان قصد انفجار بمب هسته‌اي در نيويورک را دارد؟ سليمان؟ سليمان!

گويا همه چيز در اين بازي حول شخصيتي به نام سليمان مي‌چرخد

فرد نظامي که محدود به مرزهاي جغرافيايي ايران نيست و حوزه عمل او در عراق، فرانسه، آمريکا و … است و به همين دليل بسيار سفر مي‌کند، شخصي با هوش که حتي توانايي فريب و جلب اعتماد بخشي از نيروهاي امنيتي آمريکا داشته، اما در عين حال تفکرات ضد غربي و خاصا ضد آمريکايي دارد و به همين منظور قصد عمليات تروريستي و انفجار بمب هسته اي در آمريکا را دارد و با توجه به اينکه با وجود تمام کوشش‌ها براي مقابله با او، بمب هسته اي را در پاريس منفجر مي‌کند بالطبع از قدرت و توانايي‌هاي بالاي مديريتي و نظامي در سطح بين‌الملل برخوردار است.
شايد شما هم با خواندن توضيحات فوق حدس‌هايي در باره شخصيت سليمان داشته باشيد اما پذيرش اين موضوع و حتي در بيان آن ترديد کنيد به همين منظور موضوع ديگر يعني تاريخ انتشار بازي را مورد بررسي قرار مي‌دهيم.
بازي با عملياتي از سليمانيه عراق شروع مي‌شود به منظور از بين بردن گروه اسلام‌گراي شيعه «پي ال آر» که در حقيقت نظاميان ايران بوده و در پايان بازي (تک کاربره) آن با قتل سليمان در نيويورک و جلوگيري از انفجار بمب هسته‌اي به اتمام مي‌رسد. بازي «ميدان نبرد ?» در ?? اکتبر ???? در آمريکاي شمالي، ?? اکتبر ???? در اروپا و ? نوامبر ???? در ژاپن منتشر شد. راز و ارتباط تاکيد بر سليمان و اوايل ماه نوامبر 2011 در چيست؟ اگر سري به آرشيو اخبار در اينترنت بزنيد پي به اين راز مي‌بريد.
رازي که سايت صداي آمريکا نيز بر آن تاکيد کرده و ناخواسته آن را فاش مي‌کند، اين سايت در خبر مربوط به واکنش جوانان ايراني به اين بازي رايانه‌اي را چنين آغاز کرد: «بازي» بتل‌فيلد ? در ادامه بازي اينترنتي «بتل‌فيلد 2» هم زمان با آغاز تنش‌ها بين آمريکا و ايران در رابطه با توطئه ترور سفير عربستان سعودي در واشنگتن منتشر شد.
بله پس از سناريو از پيش طراحي شده ترور سفير عربستان سعودي در آمريکا، بازي ميدان نبرد 3 منتشر و دقيقا پس از آن جنجال رسانه‌اي غرب عليه سردار سليماني فرمانده سپاه قدس آغاز شد و خبرگزاري‌ها با انتشار خبري از احتمال ترور وي توسط دولت آمريکا پرده بر داشتند. طبق اين خبر «جک کين» فرمانده سابق نيروي زميني ارتش آمريکا که در کنگره حضور داشت با اشاره به طرح ترور مقامات ايراني به ويژه مقامات ارشد سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران، گفت: چرا آنها را به قتل نرسانيم؟ … چرا ما عامدانه آنها را ترور نکنيم؟ نمي‌گويم که اقدام نظامي انجام دهيم، من پيشنهاد مي‌دهم عمليات محرمانه انجام دهيم.
همچنين «رويل مارک گريچ» از کارشناسان موسسه دفاع از دموکراسي اظهار داشت: فکر نمي‌کنم بتوانيد بدون به قتل رساندن يکي از آنها، مرعوبشان کنيد. قاسم سليماني خيلي زياد سفر مي‌کند، برويد او را دستگير کنيد يا به قتل برسانيد! آيا هيچ عقل سليمي باور مي‌کند وقوع اين اتفاقات با اين توالي زماني مي‌تواند کاملا تصادفي و اين تحليل مبتني بر توهم توطئه باشد؟
در اين بازي به نکات ديگر نيز اشاره شده است. يکي از آنها نگهداري از بمب اتمي در خزانه بانکي در پايتخت ايران است. بانکي که در آن اثري از ريال نيست و فقط دلار ديده مي‌شود. دلار، تروريسم، بمب هسته اي، بانک ايراني. بهانه حمايت مالي از نهادهاي تروريستي و مجري در فعاليت‌هاي هسته‌اي که در سابق منجر به تحريم برخي از بانک‌ها شد و اخيرا نيز از يک سو آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در يک اقدام کاملا سياسي گزارشي عليه فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران منتشر کرد و از سوي ديگر تحريم بانک مرکزي ايران به منظور تضعيف صادرات نفت ايران و منع دستيابي ايران به منابع مالي براي برنامه هسته‌اي و نيز اتهام پول‌شويي توسط بانک مرکزي مطرح شد.
البته نکته اقتصادي ديگر بازي بتل‌فيلد 3 در تهران نمايش صندوق صدقات با دقت و گرافيک بالا به گونه اي که هر مخاطبي متوجه آن مي‌شود. نکته قابل توجه در صندوق صدقات اين است که روي اين صندوق‌ها نمادي از آنارشي (هرج و مرج) حک شده که دلالت بر استفاده از پول اين صندوق‌ها براي ايجاد هرج و مرج در سراسر دنيا دارد! به همين دليل دشمن سعي کرده اين سمبل و نماد را در اذهان عمومي دنيا به عنوان منابع مالي تروريست‌ها مطرح کند، آيا در آينده نزديک يا دور بعد از نهادهاي مالي چون بانک‌ها و نهادهاي نظامي چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بايد منتظر حملات رسانه اي غرب عليه کميته امداد امام خميني (ره) باشيم!؟

گزارش از مهدي حق وردي طاقانکي


منبع خبر : فارس

اهداف جنگ روانی,هدف های جنگ نرم افزاری,سافت وار,عوامل جنگ نرم, فراماسونری و جنگ نرم,لوگوی شیطان پرستانه شبکه خبر,مثلث منفعت بانک صادرات و فراماسونری,جنگ نرم,لوگوی قبلی آسان دانلود و پرگار و گونیا, جنگ نرم در قرآن,جنگ نرم افزاري در قرآن,جنگ بين ابليس و انسان در قرآن,خداوند درباره جنگ نرم چه گفته است؟,جنگ نرم و قرآن, بصيرت و جنگ نرم افزاري,سافت وار,جنگ رواني,تاثير بصيرت بر جنگ نرم,بصیرت راهکار مقابله با جنگ نرم,تعریف جنگ نرم,هستی شناسی جنگ نرم,ماهیت جنگ نرم,مبانی جنگ نرم,فتنه در حدیث ها,سافت وار,


نظرات شما عزیزان:

رحیمی
ساعت22:16---23 ارديبهشت 1391
سلام...از اینکه بروزی خوشحالم به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده : حافظ استقلال و افتخارات وطن

حافظ استقلال و افتخارات وطن

هفته چهارم دی 1392
هفته چهارم دی 1392
هفته سوم دی 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته اول بهمن 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته سوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته اول بهمن 1390
هفته سوم دی 1390
هفته چهارم بهمن 1390
هفته اول بهمن 1390
هفته اول بهمن 1390

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 101
بازدید هفته : 305
بازدید ماه : 302
بازدید کل : 35323
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 2